حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

تولد یعنی

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۴ ب.ظ

تولد یعنی تمام بانک هایی که حساب داری؛ و خطوط تلفنی که مشترکی، بهت پیام تبریک بدند...

پ.ن: باید برم بانک های دیگه هم حساب باز کنم... چون چند سال دیگه میترسم همین ها هم منو ترک کنند

                      

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۲
سر دبیر

نظرات  (۳)

ماشالله...:)) منم برم چندتا بانک حساب باز کنم بهم تبریک بگن ذوق کنم :دی
پاسخ:
اره والا... اینطوری دل گیر نمیشه آدم که کسی تبریک نگفت....
امروز فهمیدم که بانک ها منو چقدر دوستم دارند...
خخخخ اینکه ذوق نداره
پاسخ:
واسه من داره... چون دقیقن تا عکس پروفایل تلگرامم رو عوض نکردم به صورت موقت، بزنم تولدمه امروز و این حرفا، کسی تبریک نگفت
خخخخخ من روز تولد پارسالم هیچکی یادش نبود رفتم کیک خریدم اوردم بعد به زور ازشون کادو گرفتم خخخخخخ
پاسخ:
خیلی عالیه... منم میخواستم این کار رو بکنم... ولی خب امشب کسی نبود خودم واسه خودم باید جشن می گرفتم... شانس نداریم که
البته یکی از دلایل مهمش شب شهادت بود...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.