حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

فاقد مخاطب

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ق.ظ
نشسته بودم زل زده بودم به جاده!
اسمش را که پرسیدم گفت: "معصومه..."
لبخند زد که دلم می خواست "فرشته" بودم!
گفتم چرا فرشته؟
گفت اگر فرشته بودم بال داشتم...
پرواز می کردم... به آسمان نگاه کرد...
خواستم بگویم خلبان هم باشی...
می توانی پرواز کنی! نگفتم اما...
پیش خودم فکر کردم لابد، دلیلی دارد که دلش می خواهد فرشته باشد....!
#مریم_سمیع_زادگان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۲
سر دبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.