حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

هدیه ای کاملن قابل دار

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷ ق.ظ
امروز وارد کتابخونه شد...
سلام خانوم، این مسابقه ی بین المللی واسه بچه ها چطوریه؟
با دقت برایش توضیح دادم...
ممنون لطف کردید خدانگهدار
هنوز چند دقیقه ای نگذشته بود که دوباره وارد شد...
من اومده بودم واسه یه اصل کاری... نمیدونم می دونید ولی واسه اولین بار رفتم کربلا، هدیه ای ناقابل واسه تون آوردم، اول یه سجاده ی بزرگ بود ولی یه جای تعارف دار رفتیم اون رو دادم به اوناو واسه شما اینو آوردم، فقط این دستمال سبز رو به تمام مکان هایی که توی کربلا هست متبرک کردم با دست خودم، این ارزشش بیشتره...

تو خود حدیث مفصل بخوان از این هدیه...

پ.ن: مامان یکی از بچه ها بود که دنیایی با هم داشتیم، پر بود از کتاب...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۱
سر دبیر

نظرات  (۵)

چه سوقاتی خوبی خوشبحالت
پاسخ:
ممنون...
رفیق من رفته کربلا هیچی برام نیاورد گرفتم کلی زدمش ادم بشه خخخخخخخ البته سه ماه قبل بود
پاسخ:
خوب کاری کردید :)
من اگه خدا بخواد، تابستون عازمم
نایب الزیاره من هم باشید
سوغاتیم یادت نره بی زحمت من روی سوغاتی خیلی حساسما
ایشاالله با یه ساک بری با ده تا ساک برگردی
پاسخ:
وقتی دوست خوش ذوق داشته باشی میشه این:
بهش گفتم نامردی اگه بری اون جا واسم سوغاتی نیاری
به من گفت:
چه دعایی کنمت بهتر از این
که خدا پنجره ی باز اتاقت باشد

یعنی اینطور آدمایی هستند ...
خوب دوستت خانومه نامرده معلومه دیگه
شاهکار کردی ازش سوغاتی گرفتی
پاسخ:
خانوما که اتفاقن توی سوغاتی خریدن دست و دل باز هستند
ولی سوغاتی نیاورد... جز یه مهر و تسبیح
همونم خوبه دستش درد نکنه
پاسخ:
عالیه

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.