حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

ضرب المثل زمینی

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹ ب.ظ
میگند همیشه دعا کنید. شاید اون لحظه ای که دارید دعا می کنید، گاه ِ اجابت باشه.
امروز وسط نماز عصر بدجوری دلم شکست. بی دلیل.
بعد از نماز وسط اشک ریختن، از خدا خواستم که خبری از خونواده ی اون روستایی که رفتیم جهادی واسه شون، به من برسه.
نیلوفر با پیگیری هایی که کرده بود، بالاخره شماره رو پیدا کرد. بعد از تماس های مکرر بالاخره شب تونستم با خانوم خونواده صحبت کنم. از این که محمد امیر هفت ساله ی من سالم بود خوشحال بودم.
پ.ن: خدایا اون موقع که دعا کردم، یه چی دیگه هم ازت خواستم، ما زمینی ها یه ضرب المثل داریم که میگه: کار آن کرد که تمام کرد... :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۷
سر دبیر

نظرات  (۲)

اون دومیه جی بود خخخخخ
پاسخ:
همیشه پای یک "راز" در میان است :)
ماکه فهمیدیم حالا شما بگو راز
پاسخ:
عه... ممکنه شما از ظن خودتون به قضیه نگاه کرده باشید...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.