حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

منم دور و دراز می خوام

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ
دور و دراز یا همون برآورده کننده آرزوها به شخصیت اصلی داستان گفت: آدما واسه دو تا دلیل دلشون  میخواد نامرئی بشند اول این که توی زندگی دیگران نفوذ کنند و دوم این که از مغازه ها دزدی کنند.
شخصیت اصلی گفت متاسفانه منم همینم تو دنبال کسی بودی که با دیگران متفاوت باشه اما من توی این یه مورد متفاوت نیستم.
دور و دراز گفت: عب نداره. عوضش تو خیلی کتاب میخونی. خیلی خوب بلدی صحبت کنی و... همین ها رو من دوست دارم.

پ.ن: منم یه دور و دراز می خوام. کسی که اگه یه مورد شباهت دید با مردم، انگ نچسبونه بگه تو هم شبیه بقیه ای. و حتی بدتر. من هم خیلی کتاب می خونم. من هم خوب بلدم صبحت کنم و... من دور و دراز می خوام :(
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۴
سر دبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.