حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

وقتی قراره بری جهاد

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ
تماس تلفنی من با مسئول اردوی جهادی پزشکی
بعد از کلی احوال پرسی و اینا نقطه ی حساس اینجاست که:
-شما مطمئنی خواهر من، سالک نمیزنه؟
--اره سالک اصلن به غیربومی کاری نداره. بعدشم شبها هستند روزا که می بینیشون می زنی برند دیگه
-فکر نمی کنم سالک این همه فهیم و مهمان نواز باشه... بابا پشه س میزنه دیگه نگاه نمیکنه تو رو میشناسه یا نمیشناسه
--خواهر من چرا این همه استرس داری، علم پزشکی اینو ثابت کرده که سالک غیربومی نمیزنه
-شما پزشکید میتونید از خودتون مراقبت کنید، من فقط واسه مستند دارم میام... اگه بزنه چی کار کنم؟
--نمیزنه. شما حرف منو قبول نداری عب نداره ، حرف منابع رو که دیگه قبول کن
-من حرف شما رو هم قبول دارم، پشه ی سالک هم حرف منابع رو و حرف شما رو قبول داره، اما شانس من این چیزا رو نمی فهمه.
--خدایا، نگی انصراف می خوای بدی که دلخور میشم. گفتم که نیرو نداریم.
-کی حرف از انصراف زد. عملیات استتار رو واسه همین جور مواقع گذاشتن. میام ولی با دستکش و ماسک و اینا...
--:)) باشه ما خودمون تجهیزت می کنیم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۳
سر دبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.