حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

راهی برای خوب شدن حال

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ب.ظ

یه چند هفته ای هست که کتاب نخریدم حالم بدجور خرابه

امروز سه بار رفتم کتابفروشی مذکور بسته بود

فردا بعد از دانشگاه حتمن باید برم اگر نه می میرم.

دلم هوای شهید آوینی رو کرده. ای کاش بودند. چقد دلم هواشو کرده.

تنها چیزی که آرومم کرده توی این مدت کتابهای ایشون بوده. وقتی کتابهاشونو می خونم، انگار دارند با من صحبت می کنند. از روزگار می گند. از همه چی. از جهان و اتفاقاتش.

و چقدر با هم، هم دل و هم زبانیم.

:(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
سر دبیر

نظرات  (۱)

چرا بغض خانم سردبیر؟! :(
من تخصصشو ندارما،ولی با اجازه پیشنهاد بدم؟!
مثلا ازدواج! حتما یه دوست متاهلی دارید که احیانا مذهبی باشن و با ساده ترین مسایل زندگی رو شروع کرده باشن،از این مستند داستانیام نه ها! پرسش و پاسخ
 ثاتیر دانشگاه روی حجاب دخترا،این میتونه داستانی باشه
یا مثلا سرطان،میدونید زیاد شده
یا مثلا توکل،قضاوت و...
فمینیسمD:
اصلا از خودتون بسازید،یه مستند بسازید از اینکه دنبال ساخت مستندید میدونید چی میگم؟! مثلا همین مکالمه با دوستتون بشه یه تیکه از مستند! کلا مستندتون این باشه! d: 
فک کنم بامزه شه 
پاسخ:
بغض برا این که موضوعی برا پنج دقیقه ندارم. همه ش بیشتر از پنج دقیقه لازمه. اگر نه سناریو دارم .
خخخخخ
اره خوبه. موضوعاتتون خوبه دنبال یه سوژه ی بکرم. یه چی که جدید باشه. 
و اما خودم...
نه آنطور نباشد. خودم که نمیشه که . باید یه چی باشه که جذاب باشه.
مممممم یه چی به ذهنم رسیده اوکی بشه مستند رو میزارم اینجا
:))
ممنون از این همه پیشنهاد عالی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.