حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

با من خداحافظی نکنید

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ب.ظ

از همون اول خلقتم اگر کسی به من میگفت خداحافظ ، بند دلم کنده میشد

الانم هر کسی هر زمانی با صوت یا تصویر یا نوشتار به من میگه خداحافظ ، افسرده و عصبی میشم.

یه جا خوندم (چندین سال پیش) باید بگید به امید دیدار و در پناه حق


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
سر دبیر

نظرات  (۲)

کی گفته خداحافظ؟! D:
من میگم یا علی ...
همچنان التماس دعا :) 
پاسخ:
همه میگند.
آفرین یا علی عالیه
یا حق هم پیشنهاد خوبیه
:))
خدا حافظ هم که یعنی خدا پشت و پناه شما :)

پاسخ:
بله بله بله بله
میدونم 
:)
ولی میشه این دعای خیر رو با یه لحن دیگه گفت 
اگر نه معنا درسته ، لفظش تغییر پیدا کنه بهتره

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.