حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

هر کسی کار خودش ....

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ب.ظ

کلن با گوشی به کانال هایی که توی تلگرام هست (اونایی که خوبند) جویند می شم

با لپ تاپ که آن میشم نامردی نمی کنه هر چی عکس هست رو لود می کنه

با ترس و لرز اومدم لپ تاپو روشن کردم با کمال خوشحالی و ذوقیدگی دیدم کانال ها با هر چی جویند بشی با همونی 

اینا به هم ربطی ندارند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۴
سر دبیر

نظرات  (۱)

چه خوب،نمیدونستم...
کلا سیو عکس رو از تو تنظیمات ببندید 
من همین کارو کردم D: 

پاسخ:
اره خیلی خوبه.
من این کار رو کردم توی لپ تاپم توی قسمت تنظیماتش لود نکردن عکسها وجود نداره ولی توی گوشی چرا
:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.