حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

دیگران را شاد کردن ثواب داره

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۰ ب.ظ

امروز بچه ها پرسیدند فلانی می یای کلاس؟

گفتم اره

هیچ وقت انقد برق خوشحالی رو توی چشاشون ندیده بودم

آخه ظاهرن جلسه پیش که نبودم؛ استاد متکلم وحده بوده و هیچ بحثی رخ نداده و کلاس کسل کننده بوده

امروز دل مومنات رو شاد کردم 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۰
سر دبیر

نظرات  (۱)

۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۱:۳۶ امین جوانشیر
خب بله
اینکه دو نفر با هم بحث کنند و ما هم مثلا بشینیم نگاه کنیم و گاهی چرتی بزنیم یا تلگراممونو چک کنیم یا حتا با بقل دستی مون بگیم و بخندیم، خوشحالی و ذوق زدگی هم داره..
پاسخ:
من که جلو میشینم نمیدونم بچه ها چه می کنند
ولی با شناختی که دارم بعید میدونم اینطوری باشند
آخه بعد از کلاس سوالاتشون از منه. مشخصه که بحث یه چیز دیگه س

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.