حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

دلتنگ سید علی خامنه ای

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ

از وقتی یاد گرفتم که دغدغه هام باید در راستای دغدغه های حضرت آقا باشه

دلم بدجور برا آقا تنگ شده...

یعنی میشه یه روزی همای سعادت روی شونه های من بشینه و از نزدیک حضرت آقا رو زیارت کنم؟

یعنی میشه قبل از مردنم حضرت آقا رو ببینم؟

بعد بهشون بگم آقا تا جایی که تونستم عَلَم فرهنگ و علم و اندیشه ی کشور رو دارم می برم جلو

بهشون بگم تا زمانی که نفسم بیاد و بره هستم در رکاب شما

بهشون بگم فدایی شما هستم و خواهم ماند...

بهشون بگم منم سرباز شما توی میدون جنگ نرم.... 

بهشون بگم که چه کارا کردم و کیا زمینم زدند ولی فقط به خاطر شما و به عشق شما از زمین بلند شدم و بدون توجه به زخم هام به راهم که میدونم خشنودی خدا و امام زمان و شما در اونه قدم هام رو محکم تر برداشتم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۷
سر دبیر

نظرات  (۳)

اجرکم عندالله!
گاهی میگم حتی قسمت نشد آقا رو هم ببینیم مهم اینه سربازش باشیم
مثل اویس قرنی که پیامبر رو هیچوقت ندید ولی پیامبر در وصفش گفت بوی بهشت رو از سمت فلانجا( شهر اویس) میشنوم...
خدا حفظتون کنه و موانع رو از شر راه شما و ما بر داره :)
پاسخ:
ممنون از شما
انشالله خدا موانع رو از سر راه سربازان جنگ نرم و جنگ سخت برداره 
:)
۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۵۸ سوته دلان
انشاءالله که به این خواسته تون هرچه زودتر برسین...

پاسخ:
ممنون از ارزوی خوبتون
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۷ امین جوانشیر
در راهی که قدم گذاشتید، انشالله موفق باشید.
پاسخ:
ممنون از آرزوی خوب شما

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.