حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

حب پایان نامه

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۸ ب.ظ

امروز دوستم گفت "موضوع پایان نامم رو اولش دوست نداشتم ولی الان خیلی دوستش دارم"

گفتم: میگن علاقه بعد از ازدواج به وجود میاد. دیدی شد!؟

من: :p

دوستم: 0- 0

پایان نامه: :/

بعد الان من که موضوع پایان نامم رو قبل از تصویب دوست دارم ینی بعدش ازش متنفر میشم؟؟؟

ینی طلاق علمی رخ میده؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۶
سر دبیر

نظرات  (۱)

:))
باحال بود!
ها! بعید نیس! 
نتیجه رو اعلام کنید بیینیم چی میشه
ولی کلا ما دخترا زود وابسته میشیمD:
پاسخ:
اره والا
یه روز من یه تسبیحی داشتم سه سال بود باهاش ذکر می گفتم 
یهود کنده شد نخش 
من ماتم گرفتم شدید
اینم یه نوع وابستگیه
:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.