حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

عمیق خوانی (به کجاچنین با طمانینه)

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ


دیروز با یکی از بچه ها رفتیم که سناریوی مجری ها رو تکمیل کنیم و یه کمم تمرین داشته باشیم برا این که دیگه هفته آینده بریم برای ضبط...

من متن رو می گفتم اون فقط می نوشت

در کمال تعجب دیدم هنگام نوشتن داره تشدید می زاره و حتی فاجعه تر این که کسره و فتحه و ضمه هم می زاره و ....

بهش گفتم خوبی؟ عزیزم برای کلاس چندم داری می نویسی شما؟

گفت: ای وای من! چرا اینطوری می نویسم؟!

گفتم چیزی شده؟ ریست فکتوری شدی؟

گفت: میدونی آخه من مشق های داداشم که کلاس سومه می نویسم برا همین تاثیر گرفتم

من: :/

اون: :(

سناریو: :)

بهش گفتم درسای دانشگاهتو اگر همین اندازه عمیق بخونی قول میدم شاگرد اول کل ایران بشی

بنده خدا نمیدونست بخنده یا خجالت بکشه

و یه نکته دیگه هم که میشه از این رخ داده کشید بیرون اینه که ما که خودمون می نوشتیم طوری که بعد از نوشتن باز وقت میزاشتیم گره انگشتامونو باز می کردیم شدیم این....

بچه های الان که همین زحمتم نمیکشند چی میخوان بشند؟؟؟؟


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۵
سر دبیر

نظرات  (۱)

این مدلیشو دیگه ندیده بودم :))
بچه های امروزیم خوش به حالشونه ها 
پاسخ:
دقیقن...
چیزی فراتر از خوش به حال ها :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.