حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

حرف های شاخ دار

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ق.ظ


اون روز توی کلاس نقدمون یکی از همکلاسی های عزیز که اتفاقن خانوم هم بودند نسبت به برگزاری یک جلسه از کلاس در یک روز خاص اعتراض داشتند و ظاهرن فقط ایشون بودند که مشکل داشتند

علت رو جویا شدیم اینشون با کمال ناباوری اعلام کردند که تا ساعت دوازده کلاس دارند...

استاد فرمودند دوازده شب؟

ایشون گفتند: خیر ظهر

استاد فرمودند: ولی ما ساعت چهار عصر کلاس داریم

ایشون گفتند: خب میخوام استراحت کنم آخه از صبح تا دوازده کلاس دارم. بعدش میخوام استراحت کنم...

من: :x

استاد: o-o

بچه ها: :\

این بود که کلی شاخ در آوردیم همه ی بچه های کلاس

استاد رو که دیگه نگو و نپرس

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
سر دبیر

نظرات  (۱)

۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۵:۵۵ لیلا هستم
اما خب شاید حواسش پرت شده :)
پاسخ:
نه والا

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.