حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

نیایش نامه ای از یه جا...

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ب.ظ


این متن رو یه جا دیدم خیلی خوشم اومد می زارم شمام فیض ببرید:

خدایا... دلم میخواهد ... دفتر مشقم را باز کنم ... و دوباره تمرین کنم...

الفبای زندگی را..

من.... چیزی شبیه زندگی کردن را فراموش کرده ام...!!!!

می خواهم... خط خطی کنم... تمام آن روزهایی که دلم را شکست... دلم... می خواهد....

اگر معلم گفت... در دفتر نقاشیتان هر چه می خواهید بکشید...

این بار ... تنها... و تنها...

نردبانی... بکشم... به سوی تو خدای من...!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
سر دبیر

نظرات  (۱)

ذهن جانور خوی انسان را بنگر که به همین زودی از یاد برد، شاهکار آفرینش خود را هنگامی که زندگی آغاز شد.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.