حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

(بغض)

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۴۴ ب.ظ
دیروز زندگی یه درسی به من داد..
سر کلاس نقد فیلم بودیم من انتهای کلاس بودم و صدای گرفته ی حاصل از سرماخوردگی نیز با من بود
هر چی نظرات ناب می دادم می افتاد وسط کلاس و بچه های جلوتر برمیداشتن به نام خودشون می زدند
و آفرین های استاد رو جمع می کردند
یاد این بیت شعر افتادم:
گهی زین به پشت و گهی پشت به زین
آخه یه همچین کاری رو من برا یه بنده خدایی انجام می دادم. حالا می فهمم چه احساس بدی داشته...
(بغض)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
سر دبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.