حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

استاد تدوین

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ب.ظ
اولین جمله ای که بهش گفتم این بود: یه سوال دارم و قبلش یه مقدمه، شما در مقام استاد بنده هستید، میخوام بدونم بمونم یا برم...
به من امیدی هست که یه تدوینگر عالی بشم یا نه؟
استاد: تا الان خیلی به خط فکری من نزدیک بودید، بله، یه بنده خدایی هست که میاد اینجا، میدونم که چندین ماه هم بزارمش واسه تدوین، ازش تدوینگر در نمیاد ولی شما برعکس...

پ.ن: بهترین جمله ای که یه استاد می تونه به آدم بگه اینه که "تو به خط فکری من نزدیکی"
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
سر دبیر

نظرات  (۱)

چقدر خوب موفق باشید
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.