حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

ماجرای یک کانال

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ق.ظ
اصلن نمیدونم بحث چطوری به سمت وبلاگ نویسی کشیده شد
-چرا وبلاگ نمی زنی؟
--وبلاگ همه چی درونت رو لو میده
-لو بره؟ مگه چی میخوای بگی؟
-- آخه یه چیزایی هست که نباید لو بره یه حرفهای خصوصی با خودت دعواهات با خودت آشتی هات با خودت
-آهان. 
--من یه کانال زدم
-عه مبارکه. چند تا ممبر داری؟
--یه دونه
-وا خب بده تبلیغ کنم واسه ت
--نه همون یه دونه هم خودمم. آخه اونجا هر چی دلم بخواد خودم می نویسم و چون خصوصیه میدونم که لو نمیره.
پ.ن: دوستان من هر کدومشون یه جورند. خیلی با هم دیگه فرق دارن. :)
نکته اخلاقی: کانال هم چیز خوبیست
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۲
سر دبیر

نظرات  (۱)

حالا اینجا رو نذارین برین توی کانال بنویسین :))
وبلاگ هم خوبه. من به کانال ترجیح‌ـش میدم. 
البته اونجور کانال‌های یک‌ممبره که اون یه‌دونه هم خودم هستم حسابش جداست. چون مث دفترچه یادداشت میمونه :)
پاسخ:
حکایت وبلاگ و کانال تلگرام مثل حکایت کاغذ و دنیای دیجیتاله (جدا از این که هر دوتاشون از نعمت های مدرن اند)
 ولی خب وبلاگ، واسه نسل ماهاست....

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.