حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

هنگامه ی تحویل سال

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ب.ظ
امروز با الهه، رفتیم سال تحویل رو بهشت رضا
قطعه ی مدافعان حرم
شهید حسین فدایی
قبلش منو الهه، یه کنج نشسته بودیم و الهه آهسته در حدی که من فقط میشنیدم، واسم تصنیف می خوند، تصنیف امام زمان، تصنیف خدا و ...
و من ریز ریز با صدای الهه، اشک می ریختم
بعد رفتیم زیارت قبور، شهید برونسی، شهید چراغچی... و بعد اجرای حامد زمانی که در حسینیه برگزار می شد و بعد برگشتمون به سمت قطعه شهدای مدافع حرم. سال تحویل شد و ما کنار غریب های مدافع بودیم.
بعد از سال تحویل، خدا خدا می کردم که خونواده شهید حسین فدایی اومده باشند. وقتی رسیدم اونجا دیدم دو تا پسراش هستن. دنبال خانومش گشتم و بالاخره پیداش کردم. اومد کنار مزار همسرش نشست. رفتم جلو...
-سلام عزیز، شما همسر شهید فدایی هستید؟
-سلام عزیزم. بله
و کلی صحبت کردیم. بنده خدا خیلی خوشحال شد.
-امسال هفت سین واسه همسرم نیاوردم. آخه اصلن بنا نبود که بیام
-عه... حیف شد ای کاش زودتر با شما آشنا میشدم و هماهنگ می کردیم با هم یه سفره مینداختیم
-ممنون ... اره نشد دیگه
-من میتونم شماره تونو داشته باشم؟
-بله حتمن
و اینطوری شد که با هم رفیق شدیم
-میشه به همسرتون بگید واسه من دعا کنند؟
-بله حتمن. ان شاالله هر چی از خدا می خواید بهتون بده. به همسرم هم میگم که واسطه شه و دعا کنه
و بعد روبوسی و یک دل سیر آرامش رو ازش گرفتم و با الهه رفتیم خواجه ربیع. اول اموات خودتون، بعد هم شهید مدافع حرم حسن قاسمی دانا
بعدشم رفتیم شام ناهار خوردیم. ساعت پنج ناهار خوردیم که بهش میگند شام ناهار.
خیلی عالی بود.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۳۰
سر دبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.