حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

دختری که خیلی می فهمید

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ
امروز روز زیارت بود واسه من.
روز زیارت مامان بزرگ مرحومم. و روز زیارت یه شهید مدافع حرم
امروز، یه جامانده رو دیدم. جامانده از رفیقش. امروز دوست شهید مدافع حرم اومده بود اونجا و بلند بلند گریه می کرد و با اسم همرزمش رو صدا میزد.
به دلیل این که همرزم شهید اومده بود، و من تنها کنار مزار شهید نشسته بودم مجبور شدم بلند شم و عقب تر بایستم. همون موقع دختر بچه ای شش ساله که یه نوزاد شش هفت ماهه بغلش بود به من نزدیک شده بود. مدام ازم سوال می پرسید.
-کی مرده اینجا؟
-کسی نمرده عزیزم، شهید شده
-شهید یعنی چی؟
-شهید یعنی این که آدم بدها که می خواستن حرم حضرت زینب رو خراب کنند، این اقایی که الان شهید شده اجازه نداده، برای همین تیراندازی کردند بهش. الان شهید شده
-خانوم آدما خیلی بد شدند. همه ش هم دیگه رو می کشند. انقدر شجاع شدن که هم دیگه رو می کشند. خدا رحمتش کنه
-ممنون عزیز دلم
-خانوم؟
-جانم؟
-بفرمایید این شکلات واسه شما
-ممنون عزیزکم، امیدوارم همیشه کامت شیرین باشه. دخترم مراقب باش این بچه رو نندازی
-نه خانوم مراقبم
و از اول تا آخر این دختر کنار من ایستاده بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۹
سر دبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.