حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

دنیای صورتی

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۲۱ ب.ظ
دیروز یه روسری خریدم که بنفش بود یه بنفش خاص...
اما متاسفانه به من نمیومد... میدونم چرا بهم نمیومد .... بماند.
همیشه قانون کلی بود که اگر سفید پوست باشی همه چی بهت میاد. اما ظاهرن این قانون دیگه قانون نیست. کلی تبصره باید پاش زد
امروز رفتم صورتی گرفتم. بهش میگن کالباسی...
همه چیم شده صورتی... این رنگ از لحظه ای شروع شد که رفتم تهران. اونجا این رنگ به نامم زده شد و تا الان دارم با خودم یدک می کشم.
یادمه به دختر داییم گفتم چرا تو این همه صورتی داری؟ تمام خونه ت شده صورتی... حالت بد نمیشه؟ گفت نه قشنگه... و حالا من شدم صورتی.
گاهی وقتا فاصله ی بین قضاوت کردن تا قضاوت شدن خیلی کمه. وقتی قضاوت بشی تا آخر قضاوت میشی. قضاوت کردم، قضاوت شدم توسط خودم....آی اونایی که فکر می کنید مبنای دیگران داغونه، یه روزی مبناهاتون زیر سوال میره... اون وقت متوجه میشید که چقدر باختید و دیگه جبران هم نمی تونید بکنید
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۵
سر دبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.