حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

درهای بسته

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ب.ظ
رفته بودم سرویس بهداشتی مدرسه تا وضو بگیرم
تا شیر آب رو باز کردم دیدم اصلن آب نمی یاد رفتم دومی نمیومد و سومی هم قدری اومد و تموم شد
انقدر منتظر بودم تا همون سومی آب ازش بیاد که نیومد
بعد با ناامیدی رفتم اولی رو باز کردم و آب اومد
نتیجه این که: گاهی وقتا انقدر درگیر یه در بسته ایم که مابقی رو نمی بینیم.... یه بار دیگه زدن دری که قبلن بسته بوده دور از عقل نیست
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۱
سر دبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.