حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

بوی گند و نسیم صبح

يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۲۲ ب.ظ
پسرک: آقا روزنامه می خری؟
آقای راننده ای که نمونه ی واضح و آشکار و نماد یک بی فرهنگی بود: برو بابا...
پسرک از کنار ماشین عبور کرد...
متاسفانه تنها مسافر آن اتومبیل و آن راننده ی بی ادب، من بودم...
بوی تعفن سیگار، صبح ساعت یک ربع مانده به هفت، و ناگهان هجمه ی عجیب دو ادکلن با بوهای متضاد....
یاد عطر حاجی افتادم... فورن از کیفم بیرون آوردم و پشت لبم دقیقن زیر استشمام گاه بینی عطر زدم... و هم زمان پنجره ی ماشین رو بازم کردم...
پنجره بود که به دادم می رسید... خنکای صبح هم خوب بود و خواب را از سر می زدود و هم بد بود چرا که سینوس های مستعد درد، خبر از یک سردرد را می داد.
-خانوم از کدوم سمت برم؟
-از هر جایی که مسیر کوتاه تره...
-شما امر بفرمایید بنده تمام قد در خدمتتتونم
-...
حالم داشت از این صمیمیت احمقانه بهم میخورد. خدا خدا می کردم که زودتر برسم...
-بفرمایید خانوم اینم خیابان جامی... راستی شما توی صدا و سیما هستید؟
-نه... کرایه تون چقدر میشه؟
-ده هزار و هفتصد تومان شما ده تومان بده
-صبر کنید تا برم بیارم..
و اینجا بابای مدرسه بود که به داد جیب خالی من رسید...
-بدون هیچ حرفی کرایه رو دادم و از اون لجنکده دور شدم
پ. ن: آدم مریض...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۸
سر دبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.