حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

آفیش متفاوت

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ب.ظ

امروز آفیش داشتم...

یه اکیپ خانوما و یه سرباز.... شامل یه گزارشگر یه عکاس و من که تصویربردار بودم....

امروز واسه تصویربرداری و گزارش جاهایی رفتیم که وحشتناک بزرگان حضور داشتند....

انقد استرس گرفته بود منو که هر کاری میکردم یادم نمیومد دوربین چطوری روشن میشه...

حالا سه پایه از یه طرف ولو شده کنار دیوار.... گزارشگر در به در دنبال جمع آوری افرادی که مصاحبه کنند... و عکاس هم که دید دوربین مشکل دار شدیم رفته بود فقط عکس می گرفت....

خلاصه دوربین رو روشن کردم (دکمه پاورش رو پیدا کردم) و تا یه مصاحبه گرفتیم کلن برقها رو  هم خاموش کردند... :|

این شد که دست از پا درازتر رفتیم سراغ خبرگزاری ها.... عصر رفتیم سازمان خبر دادند که به خانوم فلانی (یعنی من) بگید با بچه هاش بره سمت فلان خبرگزاری و فلان روزنامه .... گفتم اگر میخواید جنازه ام برگرده منو دوباره بفرستید برم...

تهدیدم اثر کرد و قبول کردند که اونجا رو نرم...

روز بشدت سختی بود... راستی روز خبرنگار مبارک


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۷
سر دبیر

نظرات  (۱)

۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۱ طاهره ایرانی
خدا قوت
روزتون مبارک :)
پاسخ:
سلامت باشید...ممنون :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.