حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

ماجرای یک خودکار

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ب.ظ
من: سلام اقا، خودکار ایرانی دارید؟
فروشنده: سلام، بله... اینا اینا اینا و اینا و اینا
نگاهی به بارکدش کردم و گفتم: اینا که ایرانی نیست
فروشنده: چرا دیگه، هست بیاید بیک رو بگیرید
من: اقا بیک که ایرانی نیست
فروشنده: اینا رو نگاه کنید
من: بله... اینا ایرانیه... از همین ها می برم
فروشنده با حالتی که مشخص بود، ناراحت شده بود پول خودکارها رو حساب کرد

پ.ن: ....
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳
سر دبیر

نظرات  (۲)

بیک ایرانی نیست ؟
پاسخ:
نه. خودکار "کیان" خیلی عالیه.. هر کسی خریده راضی بوده ازش از جمله من
از کجا بفهمیم ایرانیه؟ یعنی نشونه‌ی خاصی داره؟ 
من معمولا وقتی خودکار می‌خرم بیک می‌خرم. خوب می‌نویسه. 
پاسخ:
بارکدی که روی محصولات هست سه رقم اول باید 626 باشه.. اگر بود مطمئن باشید اون محصول تولید داخلیه
بیک فرانسویه...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.