حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

توطئه ی خواهر و برادر

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴ ق.ظ
امروز مامان، دلتنگ برادر بزرگ ترم بود
از اونجایی که خیلی خوب با این برادرم، صمیمی هستم، یواشکی بهش گفتم مامان بدجور دلش واسه خونوادت و تو تنگ شده، بیا...
گفت: کارام زیاده و فلان
گفتم: خودت خوب میدونی، نیم ساعت واسه مامانت وقت بزاری، خدا چنان برکت میده به زمانت که...
زنگ زدم توی راه بود... و ظاهرن کسی بجز من از این ماجرا خبر نداره...
وقتی خواهر و برادر توطئه می کنند علیه مادر... البته توطئه ی مثبت
از ذوق دارم میترکم
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۱
سر دبیر

نظرات  (۱)

چقدر خوب و قشنگ
پاسخ:
اوهوم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.