حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

یک حرکت ماندگار

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ
امروز الهه، یه حرف قشنگ به من زد یه راهکار عملی واسه خوشمزه تر شدن و در عین حال ثواب داشتن اعمالی مثل آشپزی در منزل
-از من به تو یه نصیحت، هر زمان که داری آشپزی می کنی، همیشه یه آیه قرآن رو زیر لب زمزمه کن و اون غذا رو نذر کن. مثلن امروز این غذا رو نذر میکنم به نیت امام حسین. مطمئن باش هم خوشمزه میشه هم ثواب میشه واسه ت
-امتحان کردی؟
-آره.
-البته من آیه قرآن رو می خونم اکثر اوقات. هر چی باشه فرق نمی کنه. ولی نذر نمی کردم تا حالا
-اندفه امتحان کن
پ.ن: قدم زدن های طولانی منو الهه، درس هایی رو هم داشت که یکی از اونا انتقال تجربیاتمون بود.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۳۰
سر دبیر

نظرات  (۱)

چه جالب :) 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.