حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

دزدی در شب روشن

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ب.ظ

طرف بهش اعتماد می کنی... فیلمت رو میدی روی دی وی دی بزنه ...

بعد تماس میگیره میگه...

من اکران عمومی کردم قبل از جشنواره...

اینم یه نوع انحراف تاریخ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
سر دبیر

نظرات  (۲)

۲۷ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۲ محسن ابراهیمی
واقعا دیگه نمیشه به هیشکی اعتماد کرد.به من باشه میرم ازش شکایت میکنم و حالیش میکنم یه من ماست چه قد خامه شکلاتی داره.
ولی اگه خدایی نکرده ثابت بشه که طرف همچین کاری نکرده و شما بش تهمت زدین میتونه درخواست اعاده حیثیت کنه و فوقع ما وقع
ای بابا :(
چقدر ناراحت کنندس واقعا..
پاسخ:
واقعن....
:(

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.