حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

حاشیه نگاران

این وبلاگ شیمیایی ست به آن دست نزنید

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۷ - :) (: :.
    دقیقا
  • ۵ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۲ - ABOLFAZL :.
    :)

درست مثل شهدا..

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ

دیدار اعضای بسیج رسانه و فعالین و مدیران رسانه ای مشهد، با آیت الله علم الهدی بود. من هم یه جورایی دعوت شدم؛ برای عکاسی. مراسم قرار بود بعد از نماز ظهر و عصر شروع بشه و من هم دقیقا همون موقع رسیدم.

مهمان‌ها کم‌کم میامدند. احدیان، مدیرمسئول روزنامه خراسان، شجاعی مدیر مسئول سابق خراسان و مدیر مرکز آموزش تخصصی رسانه، استادم جناب آقای محمودی عزیز، سرهنگ سالاری جانشین بسیج اقشار و دیگران...

همینطور دوستانم مثل آقای صابر، آقای فیروزشاهیان (معروف به فیروز نیوز)، آقای مشهدی، آقای خلخالی و ... که البته بعضی‌شان دیرتر رسیدند.

چند دقیقه ای از اذان گذشته بود. در به در دنبال کسی می گشتند که اذان بگوید. چون کسی نبود، بنا شد اذان را من بگویم. برای اولین بار در یک جمع رسمی و این چنینی. نوبت نماز رسیده بود و امام جماعت نماز را بسته بود. یکی باید مکبری میکرد. گشتند، نبود؛ قرعه را به نام من بی تجربه زدند. برای اولین بار در تاریخ اسلام، این هم اتفاق افتاد.

هر چند قضیه عکاسی منتفی شد، اما آنچه که باید انجام میشد، شد.

این خاصیت بسیجی‌هاست.

خط شکنیم..

هر جا کار زمین بماند، برمیداریم. حتی اگر تجربه اولمان باشد.. آن هم به درستی کامل. درست مثل شهدا...

نظرات  (۱)

سلام
تجربه های شیرینی بوده ولی استرس زا
به قول بزرگواری: مگه غواصان خط شکن از اول غواص بودن؟
انقد تمرین کردن که شدن خط شکن
پاسخ:
ولی من اصلا استرس نداشتم
کاملا ریلکس..

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.